کارگاه ها
 
 
میرا نایر و «روایت مستند»/ برای مستندسازی باید زندگی را بیاموزیم
با اورلاندو فون آیزندل در «حقیقت آنلاین»/ مستندسازی بدون چالش بی معناست
«سینمای ورنر هرتزوگ» به روایت آندره سینگر/ ایران چگونه سینگر را به فیلمسازی ترغیب کرد
19 مستر کلاس در «حقیقت آنلاین»/ همراهی مستندسازان و نظریه پردازان شاخص با «سینماحقیقت» 
مستند باید قانع کننده باشد/ چالش مهم واقعی بودن یا نبودن مستند
تجربه‌های مهرداد اسکویی در نزدیک شدن به شخصیت‌ها/ تماشاگر باید کاشف باشد
«تصویربرداری مستند» به روایت آیریس ان جی/ نور طبیعی و وفاداری به واقعیت
مستندهای قلابی به سینمای اصیل مستند ضربه می زنند/ مخاطب در فیلم مستند به دنبال چیست؟
«مستندهای شخصی» به روایت داگ بلاک/ مردی که درباره خانواده اش فیلم ساخت
«دوربین شخصی» به روایت لائورا راسکارولی
«مستند بیوگرافی و استفاده از تصاویر آرشیوی» به روایت برت مورگن/ مستندساز نباید مایوس شود
روایت تجربیات مهدی گنجی در مسترکلاس «مستندهای کاراکتر محور با رویکرد شخصی»
برگزاری کارگاه «هانا پولاک» با عنوان «مستند بحران»
هرگز کسالت بار نباشید/ توصیه‌های لویی سیهویوس به مستندسازان
کارگاه تخصصی بیل نیکولز در چهاردهمین جشنواره بین‎المللی سینماحقیقت برگزار می‎شود.
کارگاه تخصصی «داگ بلاک» با موضوع تعریف مستند شخصی، نوشتن برای مستند، اخلاقیات مستندسازی شخصی و بررسی جشنواره‌های آنلاین
آغاز به کار چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»/ سه کارگاه، پنج «فیلم، خبر» و نکوداشت مستندساز نامدار
«هانا پولاک» مستر کلاس «مستند بحران» را در سینماحقیقت برگزار می‌کند
کارگاه تخصصی «بتسی مک‎لین» با موضوع تعریف فیلم مستند و مرزهای فیلم مستند، داستانی و تجربی در چهاردهمین جشنواره بین‎المللی سینماحقیقت برگزار می‎شود.
ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره سینماحقیقت آغاز شد